Implementare Sistem Info-Point în cadrul unei companii de automotive

Beneficiar: Companie industria automotive

Industrie: Automotive – Producție echipamente / accesorii auto

Tip proiect: Implementare Sistem Info-Point Prisma Matrix pentru digitalizarea și optimizarea fluxurilor de date și documente

Clientul

Compania de talie mondială, prezentă în Top 500 cele mai mari societăţi din lume produce sisteme electrice pentru autovehicule și scaune auto.  Fabrica este amplasată pe o suprafaţă de 12.000 de metri pătraţi și are peste 1500 de angajaţi, majoritatea din mediul rural. 

info-point companie automotive

Provocarea de la client

Comunicarea internă în cadrul unei companii reprezintă unul dintre mijloacele prin care se asigură bunul mers al organizației, iar o bună strategie de business ar trebui să includă și un dialog constant cu angajații. Aceștia au nevoie să știe ce se întâmplă în companie, care sunt direcțiile de activitate și în ce fel vor fi influențate joburile lor de deciziile conducerii.

Având un număr mare de angajați în cadrul fabricii, unde mulți dintre ei nu au acces la PC sau email, comunicarea, informarea și preluarea de solicitări de la aceștia s-a dovedit a fi deficitară.

Problema clientului era necesitatea unui sistem pentru organizarea eficientă a activităților pe departamente și accesul rapid la informații.

Pentru companie comunicarea reprezintă un instrument indispensabil, deoarece prin indermediul comunicării angajații sunt informați referitor la proiecte, politici, activități, așteptări, obiective, rezultate dorite, etc.

Aceștia, își doreau să îmbunătățească și să optimizeze comunicarea pentru a crea transparentă și eficacitate în companie ajutând astfel la sudarea echipei, la o relație armonioasă între angajat și angajator, la cunoașterea obiectivelor organizației, intensificând gradul de a lucra eficient, de a participa activ la activitățile desfășurate și la motivarea angajaților. 

Scopul companiei a fost de a facilita angajaților accesul rapid la informații și documente, punând la dispoziția acestora un sistem ușor de utilizat. Totodată, doreau să eficientizeze reația dintre departamentul de HR și angajați prin reducerea timpului de așteptare la resurse umane pentru a obține o adeverință sau orice alt act.

Angajații să fie mereu ținuți la curent cu:

  • noutățile legate de companie
  • proiectele cheie aflate în derulare
  • traininguri pe care ar putea să le urmeze pentru a-și spori performanțele
  • rezultatele individuale în ce măsură munca lor contribuie la atingerea scopurilor de afaceri

Soluția recomandată

Echipa Quartz Matrix a intrat în colaborare cu aceștia și proiectul pentru realizarea sistemului a debutat cu un program-pilot în care s-a dezvoltat soluția Prisma Matrix, o soluție All-in-One BUILT-IN DEVICES ce integrează soft și info-point dotat cu ecrane touch.

Prisma Matrix Info-Point Afisaj digital

Implementare Prisma Matrix sistem Info-Point pentru digitalizarea și optimizarea fluxurilor de date și documente

  1. S-au determinat necesitățile specifice și personalizările necesare
  2. Configurare sistem conform specificului activității firmei
  3. Consultanță tehnică pentru crearea cadrului necesar instalării
  4. Instalare sistem
  5. Testare sistem și revizuire
  6. Instruire utilizatori finali, training specializat
  7. Suport tehnic
  8. Mentenanță

Echipa de implementare a colaborat în permanență cu echipa clientului și s-a realizat caietul de sarcini. În raport cu cerințele s-au instalat 8 info-pointuri Prisma Matrix pentru una din fabricile clientului.

Beneficii client

A contribuit la informarea și motivarea echipei:

  • informațiile sunt actualizate in timp real și ajung direct la angajați. Compania prestabilește orele de trimitere și seteaza ce informații ajung la fiecare departament.
  • panoul de afișare industrial a fost setat să afișeze zilnic către angajați target-ul realizat din volumul de muncă planificat, evoluția lucrului pe fiecare zi, etc.
  • îi menține informați cu privire la procedurile companiei, evenimente, informații de interes general, proceduri de siguranță etc.
  • afișajul digital atrage atentia angajatilor prin diversitate și mișcare: imagine, video, text și alte tipuri de fișiere.
Prisma Matrix info-point preluare cereri

Eficientizarea și îmbunătățirea relației dintre angajați și departamentul de resurse umane (HR).

  • Se reduce mult din timpul de așteptare la HR pentru a obține o adeverință sau orice alt act.
    • Utilizatorul prin introducerea datelor de identificare sau scanare badge vor putea să vizualizeze informații de interes personal și să facă solicitări către diverse departamente.
      • Disponibilitate zile de concediu.
      • Vizualizare rezultate individuale.
      • Permite angajaților să-și vizualizeze ușor și convenabil rezultate specifice, pe departament, individual, echipă, fabrică.
      • Ușurință și flexibilitate mărită pentru obținerea și emiterea de învoiri, zile libere – concedii, diverse adeverințe pentru diferite nevoi (primărie, spital, școală, etc)
info-point Prisma Matrix HR
Info-Point Prisma Matrix Adeverinte

Specificații tehnice Info-Point

Ideale pentru orice mediu în care comunicarea clară a unor informații complexe este esențială. Afișajul nostru în format mare îți va transmite mesajul în locații aglomerate, cu trafic intens.

Info-Point All-in-One BUILT-IN DEVICES

  • Licență soft
  • Carcasă Inox satinat
  • Profil decorativ aluminiu
  • Ecran touch 22 inch / 32 inch (poate fi dotat cu 2 monitoare touchscreen spate în spate)
  • Alimentare TV, HDMI, USB Touch

Instalare soft

  • On premises – dispozitiv local (al clientului sau server Quartz Matrix)
  • Cloud

Rulare în regim desktop pe un calculator cu următoarele specificații minime:

  • 8 GB RAM
  • I5 Processor
  • 10 GB
  • SSDa
  • Mouse, Tastatura sau Touchscreen
  • Scanner USB
  • Windows 10 sau în regim web based
  • GUI în limba română (utilizează diacritice)

Servicii:

  • Consultanță
  • Execuție lucrări
  • Punere în funcțiune
  • Instruire personal
  • Mentenanță și suport tehnic 24/7
  • Personalizare dispozitiv cu însemnele / brandul clientului

Aplicația Info-Point Prisma Matrix este dezvoltată integral de către departamentul de Cercetare-Dezvoltare al companiei Quartz Matrix, astfel că aplicația poate fi personalizată pe specificațiile identificate la sediul clientului în conformitate cu nevoile și așteptările acestuia.

Articol: Digitalizarea și optimizarea fluxurilor de date și documente

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Urmăriți-ne și pe Facebook: