kmr-sistem-management-mentenanta

Aflați pe ce software vă puteți baza în managementul mentenanței utilajelor și echipamentelor

O introducere în softul de management mentenanță KMR – Keep the Machine Running, dezvoltat de divizia de Cercetare-Dezvoltare software din cadrul companiei Quartz Matrix

Softul KMR vă ajută să planificați și să coordonați toate activitățile specifice mentenanței. Indiferent de rolul dumneavoastră în cadrul companiei, KMR oferă o serie de funcționalități menite să vă ajute zilnic în îndeplinirea sarcinilor de lucru. Vă puteți crea baza de date cu toate utilajele, împreună cu orele de funcționare ale acestora. Puteți verifica stocurile de materiale și piesele de schimb și configurați planul de revizii pentru fiecare echipament. Lansați și monitorizați etapele de soluționare a tichetelor indiferent de natura lor. Însă cel mai important aspect este că puteți să generați rapoarte de costuri și statistici privind indicatorii de performanță.

Keep the Machine Running este o aplicație WEB foarte intuitivă ce poate fi accesată din cloud sau server local, de pe orice dispozitiv fie tabletă industrială, PC sau smartphone. KMR are capabilitatea de a prelua informații în mod automat de la utilaje cu ajutorul tehnologiei IoT prin conectarea la senzori și contori. Poate fi integrat cu ușurință în sistemele de tip ERP și permite importul și exportul datelor. Se poate profita de libertatea oferită de platformă și integra serviciile SMS. Acestea sunt transmise către utilizatori doar dacă situația este critică/urgentă, iar atenția este cerută în mod special.

instalare cloud kmr

instalare locala kmr


Scurtă descriere a softului de mentenanță KMR

kmr_s_ipadAutentificarea se realizează în baza unui cont de utilizator. Fiecare cont aparține unui rol definit. Acesta este format dintr-o serie de drepturi operaționale (de adăugare, modificare, ștergere) și liste de acces la module. Operațiunile de management utilizatori și roluri sunt efectuate de către un administrator delegat.

Structura aplicației este formată pe nivele de filtrare, astfel încât prin selecția unei locații tot conținutul se actualizează automat. Astfel, sunt procesate doar elementele din acea locație, precum echipamente, revizii, tichete etc. Acest aspect ajută la delimitarea zonelor de acces în cadrul softului de mentenanță KMR. Utilizatorilor li se poate permite acces global sau personalizat.

Interfața este împărțită în 3 zone de interes: zona de Management, zona de Rapoarte și zona centrală unde sunt afișate informațiile.

Zona de Management
  • Dashboard. Aici sunt afișate în timp real informații esențiale precum situația tichetelor, a intervențiilor, numărul mentenanțelor programate etc.
  • Zona de nomenclatoare și setări. Aici se pot configura informațiile legate de mentenanță: setați lista de persoane responsabile alocate pe locație, definiți structura categoriilor pentru echipamente și consumabile, descrieți tipurile de intervenții conform manualului utilajului, introduceți contractorii și persoanele de contact pentru serviciile externalizate, vă gestionați intrările în stocul de materiale și piese de schimb, setați pragul de alertă pentru transmiterea notificărilor.
  • Necesar consumabile. Din acest modul se lansează comenzile către Achiziții și se urmărește evoluția lor până la recepția în punctul de consum.
  • Modulul de ticketing. Preia sesizările din teren făcute de utilizatori ce ajung la managerul de mentenanță unde sunt aprobate și alocate tehnicienilor. Astfel, se oferă vizibilitate asupra activității de lucru și se urmărește traseul unui ticket în toate stările acestuia.
  • Management echipamente. În acest modul sunt introduse echipamentele ce vor fi monitorizate în modulul de mentenanță. Aici se pot introduce informații cu privire la garanții, producători, ore de funcționare (manual sau preluate automat), fișiere multimedia, fișe tehnice, etichetare echipamente cu coduri QR pentru accesul instant al tehnicienilor la toate datele echipamentelor.
  • Management mentenanță preventivă. Se realizează în funcție de data planificată. În baza planului de intervenții și revizii, vă puteți configura în câteva minute întreaga activitate pe mai mulți ani.
  • Mentenanța predictivă. Funcționează în strânsă relație cu conectarea la senzori și contori care preiau automat de la echipamente și utilaje informații utile pentru mentenanța predictivă: timpul de funcționare, vibrațiile, temperatura, nivelul, debitul, concentrația.
  • Mentenanța corectivă. Aici sunt introduse toate acele mentenanțe care intervin în urma unor evenimente accidentale, neprevăzute.

mentenanta corectiva

Tipuri de mentenanță

Toate cele trei tipuri de mentenanță au o structură ce permite notarea informațiilor necesare pentru descrierea evenimentului, plecând de la timpul intervenției, cauza defectului, lista de consumabile utilizate pentru repunerea în funcțiune și fișiere multimedia (documente, poze, video). Prin colectarea datelor de mentenanță a echipamentelor se beneficiază de un istoric solid ce permite generarea fișei de intervenție cu toate informațiile necesare.

Pentru tehnicieni, KMR oferă modulul Start & stop mentenanță care permite, prin simpla scanare a codului QR de la echipament, acces să înceapă rezolvarea tichetelor atribuite, precum și acces instant la informații despre utilaj: specificațiile tehnice, istoricul mentenanței, ore de funcționare, status revizie, manuale de utilizare și orice alt material necesar pentru desfășurarea activității.

Zonă Rapoarte
  • Status. Afișează lista de activități programate, se pot vedea intervențiile întârziate, cele în desfășurare sau cele care vor urma.
  • Rapoartele. Colectează informații despre evenimentele petrecute în toate modulele și permite generarea cu ușurință a rapoartelor grafice sau tabelare legate de sarcini de lucru alocate tehnicieni (tichete / solicitări); rapoarte pe materiale: top costuri, top utilizări; rapoarte pe utilaje: costuri revizii, număr revizii și rapoarte pe revizii / intervenții: top costuri, întârziate, planificate.

raportare

Nivelul avansat de filtrare permite generarea rapoartelor pe orice perioadă, locație sau cuvinte cheie, precum și transmiterea prin e-mail a acestora la o perioadă selectată de dumneavoastră.

Sistemul pentru managementul mentenanței, Keep the Machine Running, chiar face tot ceea ce promite. Testați-l! Solicitați acces demo la toate funcționalitățile sistemului nostru Keep the Machine Running și veți afla pe cine vă puteți baza de acum înainte în managementul mentenanței. Verificați cu ușurință dacă are tot ce aveți dumneavoastră nevoie.

ACCES DEMO: https://www.mykmr.ro/solicita-demo-kmr/

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*