CronoLogistik

Software industrial pentru logistica mărfurilor (optimizarea recepției și livrării mărfurilor)

informații comerciale cu potențial interes pentru mine, despre produsele, soluțiile și serviciile din portofoliul SC QUARTZ MATRIX SRL, conform Declarației privind confidențialitatea datelor. În baza acestui acord voi primi informări si materiale promoționale, până la solicitarea mea de dezabonare

Beneficiile CronoLogistik - software logistică sunt concretizate în:

Creșterea productivității muncii

prin planificarea dinamică a operațiunilor și monitorizarea acestora. Angajații vor identifica cu ușurință comenzile ale căror livrări/recepții trebuie efectuate.

Reducerea costurilor asociate proceselor de logistică a mărfurilor

datorită eliminării erorii umane care poate să apară la procesarea mărfurilor comandate și recepționarea acestora.

Reducerea timpului de staționare al autovehiculelor implicate în logistica mărfurilor

prin monitorizarea precisă a mijloacelor de transport marfă și timpii de încărcare/descărcare.

CronoLogistik - software logistică permite:

crono_v

planificarea și vizualizarea, în timp real, a operațiilor de logistică a mărfurilor

crono_v

monitorizarea intrării/ieșirii mijloacelor de transport marfă

crono_v

stabilirea priorităților în logistica mărfurilor

crono_v

monitorizarea stadiului livrărilor

crono_v

afișarea informațiilor de logistică a mărfurilor la nivelul magaziilor sau unităților de stoc agreate în companie

crono_v

stocarea datelor într-o bază de date comună, cu acces facil în orice moment

crono_v

exportul rapoartelor de lucru în format Excel

Funcționalități CronoLogistik - software logistică:

În funcție de permisiunile avute puteți vizualiza: toate opțiunile, doar o parte din opțiuni sau niciuna, în funcție de profilul alocat.

Aveți acces la următoarele opțiuni în calitate de administrator: administrare roluri, administrare utilizatori, administrare configurări e-mail.

Dashboard-ul este împărțit în 3 zone:

  • Zona 1: planificările pentru ziua curentă;
  • Zona 2: total expedieri/recepții pe ultimele 20 de zile;
  • Zona 3: total expedieri/recepții pe următoarele 20 de zile.

Adăugați și configurați prin adăugare, editare, ștergere, căutare a următoarelor mari categorii: management clienți, management furnizori, management produse și categorii de produse, management rampe/docuri, statusuri încărcare/descărcare, management intervale orare și management pauze.

Puteți asocia produse cu clienți/furnizori (când selectați un client/furnizor vor putea fi adăugate doar produsele asociate respectivului client/furnizor) și utilizatori cu clienți/furnizori (la programarea unei planificări, se vor putea selecta/adăuga doar clienți/furnizori asociați utilizatorului logat).

Puteți realiza managementul intrărilor și ieșirilor de mașini care trec pe la poartă cu posibilitatea de adăugare, editare, ștergere, vizualizare detalii, export excel și căutare.

Puteți face managementul planificărilor încărcărilor și descărcărilor (expedierilor și recepțiilor), de a adăuga, edita, șterge, vizualiza detalii, de a exporta excel și de a căuta în baza de date creată.

Vizualizați programările de expedieri și recepții pentru ziua curentă

Referințe:

Delphi Diesel Systems Iași | Topanel București